Class ExplosionSystem

All Implemented Interfaces:
Disposable, KryoSerializable

public final class ExplosionSystem extends GameSystem
  • Field Details

  • Constructor Details

    • ExplosionSystem

      public ExplosionSystem()
  • Method Details

    • write

      public void write(Kryo kryo, Output output)
      Specified by:
      write in interface KryoSerializable
      Overrides:
      write in class Registrable
    • read

      public void read(Kryo kryo, Input input)
      Specified by:
      read in interface KryoSerializable
      Overrides:
      read in class Registrable
    • affectsGameState

      public boolean affectsGameState()
      Specified by:
      affectsGameState in class GameSystem
    • setup

      public void setup()
      Description copied from class: GameSystem
      Performs the initial configuration of the system. At the moment of call, systemProvider already contains all objects of systems.
      Overrides:
      setup in class GameSystem
    • getFactory

      public Explosion.Factory<? extends Explosion> getFactory(ExplosionType explosionType)
    • register

      public void register(Explosion explosion)
      Добавить взрыв в массив взрывов, которые обрабатываются. Этот метод регистрирует systemProvider взрыва, поэтому его стоит вызывать сразу после создания, перед любой его обработкой.
    • update

      public void update(float deltaTime)
      Overrides:
      update in class GameSystem
    • getSystemName

      public String getSystemName()
      Specified by:
      getSystemName in class GameSystem
    • dispose

      public void dispose()
      Description copied from interface: com.badlogic.gdx.utils.Disposable
      Releases all resources of this object.
      Specified by:
      dispose in interface Disposable
      Overrides:
      dispose in class GameSystem