Class MapEditorUiSystem

All Implemented Interfaces:
com.badlogic.gdx.utils.Disposable, com.esotericsoftware.kryo.KryoSerializable

public final class MapEditorUiSystem extends GameSystem
  • Field Details

  • Constructor Details

    • MapEditorUiSystem

      public MapEditorUiSystem()
  • Method Details

    • setup

      public void setup()
      Description copied from class: GameSystem
      Произвести начальную настройку системы. На момент вызова этого метода, systemProvider содержит объекты всех систем.
      Overrides:
      setup in class GameSystem
    • dispose

      public void dispose()
      Description copied from interface: com.badlogic.gdx.utils.Disposable
      Releases all resources of this object.
      Specified by:
      dispose in interface com.badlogic.gdx.utils.Disposable
      Overrides:
      dispose in class GameSystem
    • affectsGameState

      public boolean affectsGameState()
      Specified by:
      affectsGameState in class GameSystem
    • getSystemName

      public String getSystemName()
      Specified by:
      getSystemName in class GameSystem