Class HotKeyHintLabel

All Implemented Interfaces:
Cullable

public class HotKeyHintLabel extends Group
  • Field Details

    • debug

      public boolean debug
  • Constructor Details

    • HotKeyHintLabel

      public HotKeyHintLabel(int[] keys, float x, float y)
    • HotKeyHintLabel

      public HotKeyHintLabel(int[] keys, float x, float y, int align)
  • Method Details

    • draw

      public void draw(Batch batch, float parentAlpha)
      Description copied from class: com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.Group
      Draws the group and its children. The default implementation calls Group.applyTransform(Batch, Matrix4) if needed, then Group.drawChildren(Batch, float), then Group.resetTransform(Batch) if needed.
      Overrides:
      draw in class Group
      parentAlpha - The parent alpha, to be multiplied with this actor's alpha, allowing the parent's alpha to affect all children.
    • addVariant

      public void addVariant(int[] keys)
      Альтернативная подсказка Если кнопка одна, будет показана через / всегда после обычного хоткея Если комбинация клавиш, будет показана вместо стандартной, если хотя бы одна клавиша зажата
    • isAvailable

      public static boolean isAvailable()
    • isEnabled

      public static boolean isEnabled()
    • generateHotKeysLabelText

      public static CharSequence generateHotKeysLabelText(int[] keys)
      Also escapes [ to [[