Package com.prineside.tdi2.shapes
Class StraightMultiLine
java.lang.Object
com.prineside.tdi2.Shape
com.prineside.tdi2.shapes.StraightMultiLine
- All Implemented Interfaces:
Pool.Poolable
-
Nested Class Summary
Nested ClassesNested classes/interfaces inherited from class com.prineside.tdi2.Shape
Shape.Factory<T extends Shape>
-
Method Summary
Modifier and TypeMethodDescriptionvoid
appendNode
(float x, float y, float color, boolean updatePath) void
int
getTint()
void
reset()
Resets the object for reuse.void
setNodeColor
(int nodeIdx, float color) void
setNodePosition
(int idx, float x, float y) void
setNodes
(float[] nodes) x, y, colorvoid
setNodes
(float[] nodes, int nodeCount) void
setTextureRegion
(TextureRegion main, TextureRegion edge) void
void
То же самое, только color.a будет перезаписанvoid
setWidth
(float width) void
-
Method Details
-
setWidth
public void setWidth(float width) -
setNodes
public void setNodes(float[] nodes, int nodeCount) -
setNodes
public void setNodes(float[] nodes) x, y, color -
getNodeCount
public int getNodeCount() -
getMainTexture
-
setTextureRegion
-
appendNode
public void appendNode(float x, float y, float color, boolean updatePath) - Parameters:
updatePath
- true, чтобы путь был валидным сразу после добавления. В противном случае нужно вызвать updateAllNodes() после добавления всех нод
-
setNodePosition
public void setNodePosition(int idx, float x, float y) -
updateAllNodes
public void updateAllNodes() -
setNodeColor
public void setNodeColor(int nodeIdx, float color) -
setTint
-
setTint
То же самое, только color.a будет перезаписан -
getTint
-
draw
-
reset
public void reset()Description copied from interface:com.badlogic.gdx.utils.Pool.Poolable
Resets the object for reuse. Object references should be nulled and fields may be set to default values.
-