Class TrailMultiLine

java.lang.Object
com.prineside.tdi2.Shape
com.prineside.tdi2.shapes.TrailMultiLine
All Implemented Interfaces:
com.badlogic.gdx.utils.Pool.Poolable, ProjectileTrail

public final class TrailMultiLine extends Shape implements ProjectileTrail
  • Nested Class Summary

    Nested Classes
    Modifier and Type
    Class
    Description
    static class 
     

    Nested classes/interfaces inherited from class com.prineside.tdi2.Shape

    Shape.Factory<T extends Shape>
  • Method Summary

    Modifier and Type
    Method
    Description
    void
    draw(com.badlogic.gdx.graphics.g2d.Batch batch)
     
    void
     
    int
    ID инстанса хвоста, чтобы проверять, не был ли он выдан заново кому-то Меняется setup()
    boolean
     
    void
    Resets the object for reuse.
    void
    setAlpha(float alpha)
     
    void
    setStartPoint(float x, float y)
    Собирает все ноды в начальной точке
    void
    setTexture(com.badlogic.gdx.graphics.g2d.TextureRegion texture)
     
    void
    setTexture(com.badlogic.gdx.graphics.g2d.TextureRegion texture, boolean mirror, boolean flip)
     
    void
    setup(com.badlogic.gdx.graphics.Color color, int nodeCount, float nodeInterval, float size)
     
    void
    update(float deltaTime)
    Обновляет время жизни нод и устанавливает флаг окончания
    void
    updateStartPos(float deltaTime, float x, float y)
     

    Methods inherited from class java.lang.Object

    equals, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
  • Method Details

    • setup

      public void setup(com.badlogic.gdx.graphics.Color color, int nodeCount, float nodeInterval, float size)
    • setTexture

      public void setTexture(com.badlogic.gdx.graphics.g2d.TextureRegion texture)
    • setTexture

      public void setTexture(com.badlogic.gdx.graphics.g2d.TextureRegion texture, boolean mirror, boolean flip)
    • setStartPoint

      public void setStartPoint(float x, float y)
      Собирает все ноды в начальной точке
    • updateStartPos

      public void updateStartPos(float deltaTime, float x, float y)
    • setAlpha

      public void setAlpha(float alpha)
    • update

      public void update(float deltaTime)
      Обновляет время жизни нод и устанавливает флаг окончания
      Specified by:
      update in interface ProjectileTrail
    • isFinished

      public boolean isFinished()
      Specified by:
      isFinished in interface ProjectileTrail
    • draw

      public void draw(com.badlogic.gdx.graphics.g2d.Batch batch)
      Specified by:
      draw in interface ProjectileTrail
      Specified by:
      draw in class Shape
    • free

      public void free()
      Specified by:
      free in interface ProjectileTrail
    • getUsageId

      public int getUsageId()
      Description copied from interface: ProjectileTrail
      ID инстанса хвоста, чтобы проверять, не был ли он выдан заново кому-то Меняется setup()
      Specified by:
      getUsageId in interface ProjectileTrail
    • reset

      public void reset()
      Description copied from interface: com.badlogic.gdx.utils.Pool.Poolable
      Resets the object for reuse. Object references should be nulled and fields may be set to default values.
      Specified by:
      reset in interface com.badlogic.gdx.utils.Pool.Poolable